Adıyaman Belediyesi, 6 Şubat depremlerinde altyapısı hasar gören Hısnı Mansur Caddesi’nde içme suyu, yağmur suyu ve kanalizasyon hatlarının tamamlanmasının ardından asfalt serim çalışmalarına başladı.
Adıyaman Belediyesi, 6 Şubat depremlerinde altyapısı hasar gören Hısnı Mansur Caddesi’nde yenileme çalışmalarını sürdürüyor. Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri, altyapısı tamamlanan caddeyi asfaltla buluşturmak için çalışmalara başladı.

Adıyaman Belediye Başkanı Abdurrahman Tutdere, sahadaki çalışmaları inceleyerek ekiplerden bilgi aldı ve cadde üzerindeki esnafı ziyaret etti.
Başkan Tutdere, Hısnı Mansur Caddesi’nin kent ulaşımı açısından önemli bir güzergâh olduğunu belirterek, “Burası hemşehrilerimizin ulaşımda sıkça kullandığı çok önemli bir aks. AVM’ye, Park Hospital Hastanesi’ne ve 2. Çevre Yolu’na bağlantı sağlayan bu bölgede altyapı çalışmalarımızı tamamladık. İçme suyu, yağmur suyu ve kanalizasyon hatlarımızı yerleştirdik. Şu anda asfalt için hazırlıklarımızı yapıyoruz. Bugün öğleden sonra burada asfalt serimine başlayacağız. Hastane ve AVM çevresindeki çalışmaları bu şekilde tamamladıktan sonra 3. Çevre Yolu’nun kuzey şeridinde de asfalt serimine başlayacağız” dedi.

Başkan Tutdere, kent genelinde çalışmaların yoğun bir tempoyla sürdüğünü vurgulayarak şunları kaydetti: “Ekiplerimiz ara vermeden, durmaksızın yoğun bir mesai yürütüyor. Adıyaman’ımız altyapısıyla, üstyapısıyla hak ettiği yere gelecek. Biz sahadayız, hemşehrilerimizin yanında ve kentimizin hizmetindeyiz. Bu şehri hep birlikte yeniden ayağa kaldıracağız. Çalışmalarda emek veren tüm çalışma arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. Adıyaman’ımız her gün iyileşiyor, her gün yaralarını bir nebze daha sararak yoluna devam ediyor. Hemşehrilerimiz müsterih olsun; tüm gücümüzle sahadayız, halkımızın yanındayız” ifadelerine yer verdi.
Kaynak : PERRE
