İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, “Dört ilde DEAŞ terör örgütüne yönelik eş zamanlı olarak gerçekleştirilen Bozdoğan-22 operasyonlarında 14 şüpheli yakalandı” dedi. 

Yerlikaya’nın verdiği bilgiye göre, Emniyet birimlerinin istihbarat çılaşmaları sonucunda Eskişehir, Gaziantep, Samsun ve Yalova’da operasyonlar düzenlendi. 

Operasyonlarda terör örgütü IŞİD içinde faaliyet yürüttükleri belirtilen Eskişehir’de 5 kişi, Yalova’da 6 kişi, Gaziantep’te 2 kişi ve  Samsun’da 1 kişi yakalandı.  

Kaynak: Ajans Bizim